Návěsy Goldhofer
Návěsy
Rámy těchto návěsů jsou tvořeny speciální svařovanou konstrukcí z nejlepších jemnozrnných ocelí tak, aby tvořily kompaktní celek, odolný vůči vysokému bodovému zatížení, prohybům a do určité míry i vůči nárazům. Speciální, technologicky na nejvyšší úrovni svařované oceli, tvoří v určitých oblastech ložné plochy rámu paměťová místa, která se po nárazu opět vrátí do původní podoby (např. exponované oblasti nad koly).
Rámová konstrukce je předepnuta pro odpovídající nosnost daného návěsu. Každá konstrukce je protikorozně zinkována. Důležité komponenty jsou uloženy v chráněných a dobře přístupných místech. Vzduchojemy jsou v hliníkovém provedení a jsou přišroubovány pomocí příruby přímo k rámu, tzn. nekorodují a neuvolňují se.
Vlastní řízení náprav je technologií firmy GOLDHOFER a je vždy optimalizováno na daný návěs a jeho hmotnostní parametry. Komponenty řízení jsou maximálně unifikované pro všechny typové řady. Je zaručena tedy rychlá dostupnost všech náhradních dílů.
To vše dává návěsům zn. GOLDHOFER jejich vysokou životnost, využitelnost a spolehlivost. To také vědí uživatelé, odborníci a všichni, kdo znají vozidla této značky. Značky, která je považována na celém světě za TOP ve svém oboru a synonymem nejvyšší kvality.
Užití
Pro přepravu různých těžkých stavebních strojů, demoličních bagrů (dle výšky), buldozerů, nakladačů, pásových jeřábů a jeřábových segmentů, pilotážních vrtaček, silničních fréz a silniční mechanizace, kontejnerů, technologických celků, strojírenských výrobků, ocelových i betonových konstrukcí apod.
Nízkoložné návěsy
s hydraulicky nuceně řízenými nápravami
»MPA« │ STZ-H │ STZ-L
JEDNOTLIVÉ TYPY SE LIŠÍ POUŽITOU TECHNOLOGIÍ NÁPRAV, ZABUDOVANÝM HYDRAULICKÝM NEBO VZDUCHOVÝM DRUHEM VYROVNÁVÁNÍ A ODPRUŽENÍ A PARAMETRY ŘÍZENÍ.
»MPA«
TECHNOLOGIE NÁPRAV MACPHERSON S HYDRAULICKÝM VYROVNÁVÁNÍM
Osazení podvozku jednotlivými polonápravami MPA s jejich vysokým zdvihem dává tomuto návěsu do vínku neobyčejně klidnou a stabilní jízdu a rozmanité využití. Každá strana návěsu je v nerovnostech samostatně vyrovnávaná, návěs jezdí na tzv. tříbodu, který zaručuje vysokou stabilitu jízdy i s vysokým těžištěm nákladu.
Návěs MPA je vhodný i do větších terénních nerovností. Díky malému počtu konstrukčních dílů je náprava extrémně bezúdržbová. Tato technologie je navržena pro vysoké užitečné zatížení a dává nám vyváženou dávku všech důležitých užitných parametrů v poměru k ceně.
V ČR a SR jednoznačně nejprodávanější návěs posledních let ve své kategorii, leader na trhu.
- maximální úhel řízení 60°
- zdvih polonáprav 350 mm s rozdělením vyrovnávání + 250 mm / -100 mm
- zatížení náprav techn. 12 tun / 1 nápravová linie
- nejnižší ložná výška 785 mm
STZ-H
NÁPRAVY S ŘÍDÍCÍM RAMENEM A HYDRAULICKÝM VYROVNÁVÁNÍM
Tato robustní technologie náprav umožňuje dlouhou životnost a vysokou použitelnost vozidla. Vyrovnávání náprav probíhá hydraulicky a garantuje vysokou boční stabilitu u velkých a těžkých nákladů.
STZ-H je dlouhými léty prověřená typová řada s vysokou spolehlivostí.
- maximální úhel řízení 45°
- zdvih náprav 260 mm s rozdělením vyrovnávání +/- 130 mm
- zatížení náprav techn. 12 tun / 1 náprava
- nejnižší ložná výška 795 mm
STZ-L
NÁPRAVY S ŘÍDÍCÍM RAMENEM A VZDUCHOVÝM ODPRUŽENÍM
Osvědčená technologie náprav s jemným odpružením spolu s komponenty od známých výrobců zajišťuje dlouhou životnost a vysokou hospodárnost.
- maximální úhel řízení 45°
- zdvih náprav 200 mm s rozdělením vyrovnávání +/100 mm nebo + 250 mm
- zatížení náprav techn. 12 tun / 1 náprava
- nejnižší ložná výška 785 mm
STZ-P │ »ARCUS« P │ »ARCUS« PK
NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚSY S OPTIMALIZOVANÝM, HYDRAULICKÝM NUCENÝM ŘÍZENÍM A S HYDRAULICKÝM VYROVNÁVÁNÍM VÝKYVNÝCH NÁPRAV POČET NÁPRAV 3 AŽ 12
Rámy a ložné prostředky těchto návěsů jsou robustní a optimalizované pro danou zvolenou hmotnostní verzi návěsu, jsou předepnuté a vykazují vysoké průhybové momenty. Jsou tvořeny speciální svařovanou konstrukcí z těch nejlepších jemnozrnných ocelí tak, aby tvořily kompaktní celek odolný vůči vysokému bodovému zatížení a do určité míry i vůči nárazům. Speciální, technologicky na nejvyšší úrovni svařované oceli tvoří v důležitých oblastech ložné plochy a podvozku paměťová místa, která se po nárazu opět vrátí do původní podoby. Každá konstrukce je protikorozně zinkována. Důležité komponenty jsou uloženy v chráněných a dobře přístupných místech. Vzduchojemy jsou v hliníkovém provedení a jsou přišroubovány pomocí příruby přímo k rámu, tzn. nekorodují a neuvolňují se. Vlastní řízení náprav je osvědčenou technologií firmy GOLDHOFER a je vždy optimalizováno pro daný návěs a jeho hmotnostní parametry. Na přání je možno zabudovat optimalizovanou verzi řízení s přizpůsobivou geometrií vždy pro poměr dané délky v příslušném roztaženém stavu. Komponenty řízení jsou maximálně unifikované pro všechny typové řady, je tedy zaručena rychlá dostupnost všech náhradních dílů. To vše dává těmto osvědčeným návěsům jejich vysokou životnost, využitelnost a spolehlivost. Tato řada je vlajkovou lodí firmy GOLDHOFER, zákazníci i odborníci ví, že není lepší volby.
UŽITÍ:
Tyto návěsy s výkyvnými nápravami se používají pro převoz velmi těžkých nákladů, a to až do 130 tun jejich váhy. Jedná se tedy většinou o různé investiční a technologické celky, těžká energetická zařízení, komponenty pro těžařský průmysl, velké stavební stroje a jejich sestavy, velké a těžké nádoby, ocelové a betonové konstrukce, zařízení pro plavební komory apod.
TECHNOLOGIE VÝKYVNÝCH NÁPRAV S HYDRAULICKÝM VYROVNÁVÁNÍM VE SPOJENÍ S OPTIMALIZOVANÝM HYDRAULICKÝM NUCENÝM ŘÍZENÍM:
Originální osazení podvozku výkyvnými polonápravami zn. BPW umožňuje minimální jízdní nakládací výšku 790 mm. Inovované optimalizované řízení, které spojuje výhody samořiditelných a nuceně řízených náprav reaguje automaticky svojí geometrií na právě danou délku soupravy a tím vytváří ideální vlastnosti při průjezdu zatáčkami. Vysokou stabilitu soupravy zajišťuje také možnost nastavení podpěrných okruhů návěsu na 3-bod nebo na 4-bod. Každá strana návěsu je v nerovnostech samostatně vyrovnávaná a kola vždy dosedají celou svou plochou na vozovku, a to i v extrémních terénních podmínkách. To podstatně snižuje opotřebení pneumatik a dochází tak k menšímu zatížení všech zástavbových komponentů.
- provedení 3- až 12-tinápravové
- ložná plocha v šířkách 2.550 mm, 2.750 mm a 3.000 mm, pevná nebo teleskopická
- max. řídící úhel 65°
- rozvory 1.360 mm nebo 1.510 mm př. jejich kombinace
- vyrovnávání náprav se zdvihem 600 mm
- nejnižší ložná výška 790 mm
- zatížení náprav techn. 12 až 14 tun / 1 nápravová linie
STZ-VL │ STZ-VH
NÁPRAVY S ŘÍDÍCÍM RAMENEM A VZDUCHOVÝM NEBO HYDRAULICKÝM ODPRUŽENÍM.
Osvědčená technologie náprav s jemným odpružením spolu s komponenty od známých výrobců zajišťuje dlouhou životnost a vysokou hospodárnost.
Tradičně oblíbený typ návěsu s širokým uplatněním v celém spektru stavebních a dopravních firem.
- provedení 1 až 5-tinápravové
- maximální úhel řízení 45°
- pneumaticky zdvih náprav 200 mm s rozdělením vyrovnávání +/-100 mm
- nebo 270 mm s rozdělením vyrovnávání +/- 135 mm
- hydraulický zdvih náprav 260 mm s rozdělením vyrovnávání +/- 130 mm
- zatížení náprav techn. 12 tun / 1 náprava
»MPA« V
technologie náprav macpherson s hydraulickým vyrovnáváním »mpa«
Osazení podvozku jednotlivými polonápravami MPA s jejich vysokým zdvihem dává tomuto návěsu do vínku neobyčejně klidnou a stabilní jízdu a rozmanité využití. Každá strana návěsu je v nerovnostech samostatně vyrovnávaná, návěs jezdí na tzv. tříbodu, který zaručuje vysokou stabilitu jízdy i s vysokým těžištěm nákladu. Návěs MPA je vhodný i do větších terénních nerovností. Díky malému počtu konstrukčních dílů je náprava extrémně bezúdržbová. Tato technologie je navržena pro vysoké užitečné zatížení a dává nám vyváženou dávku všech důležitých užitných parametrů v poměru k ceně. V ČR a SR jednoznačně nejprodávanější návěs posledních let ve své kategorii, leader na trhu.
- provedení 1 až 5-tinápravové
- maximální úhel řízení 60°
- zdvih polonáprav 350 mm s variabilním rozdělením vyrovnávání
- rozvory náprav 1.360 mm / 1.510 mm
- zatížení náprav techn. 12 tun / 1 nápravová linie
STZ-VP (245) | STZ-VP (285)
výkyvné polonápravy s hydraulickým vyrovnáváním a vysokým zdvihem 600 mm
Osazení podvozku jednotlivými výkyvnými polonápravami (P=Pendel) se zdvihem 600 mm zaručuje maximálně klidnou, stabilní a bezpečnou jízdu na každém povrchu a také v nerovném terénu. Každá strana návěsu je v nerovnostech samostatně vyrovnávaná, návěs jezdí na tzv. tříbodu, který zaručuje vysokou stabilitu jízdy i s vysokým těžištěm nákladu. V terénu lze pro maximální bezpečnost nastavit také čtyřbodové opření. Návěs řady STZ-VP (285) je koncipován pro extrémní nasazení a je vhodný také do větších terénních nerovností. Technologie výkyvných polonáprav zaručuje vysoké užitečné zatížení při extrémně vysokém technickém zatížení náprav. V ČR a SR jednoznačně nejprodávanější hlubinné návěsy ve vyšší střední třídě nosnosti. provedení 0+2, 0+3, 0+4, 2+4, 3+5 a 4+6 maximální úhel řízení 60° zdvih polonáprav 600 mm s variabilním rozdělením vyrovnávání rozvory náprav 1.360 mm / 1.510 mm zatížení náprav techn. 12 až 16 tun / 1 nápravová linie
ložné prostředky
- průběžná hlubina s centrálním nosníkem, teleskopická nebo pevná,
- průběžná hlubina s centrálním nosníkem, se sníženými vnějšími poli, teleskopická nebo pevná,
- bagrové lože pevné nebo teleskopické s centrálním nosníkem, odnímatelné ložné matrace,
- plochá hlubina s vnějšími nosníky, pevná nebo teleskopická,
- ložný prostředek na daný účel dle přání zákazníka,
- nejnižší ložná výška 180 mm až 550 mm - dle konfigurace a nosnost
SPZ-GP
PRO EXTRÉMNÍ NASAZENÍ
Když dlouhé náklady opustí silnici, jsou běžné návěsy velmi často na konci svých možností. Netýká se to však návěsů SPZ-GP. Se zdvihem náprav 600 mm a úhlem řízení až 60° nejsou ani ty nejužší pasáže a těžké překážky žádným problémem.
- promyšlené příslušenství pro listy větrných elektráren
- přepravní řešení zabraňující poškození těchto listů
- ližinový systém ke zkrácení ložné plochy v naloženém stavu
- jednoduchý průjezd úzkými místy
- vyrovnávání náprav 600 mm
- max. úhel řízení 60°
- řešení „All-in-One“ pro přepravu na silnicích a v terénu
Ventum
VÍCE NEŽ 70 M DÉLKY? ŽÁDNÝ PROBLÉM!
Náklady budou stále delší a těžší, a především v oblasti větrných elektráren se vyvíjí stále delší LISTY rotorů, které tlačí návěsy na jejich samotné maximální hranice – ne však „VENTUM“. S pěti teleskopickými stupni a schopností přepravovat náklady o délce více než 70 m jsou připraveny v budoucnosti zvládnout jakoukoliv výzvu.
- pětkrát teleskopické
- vhodné pro 5-nápravový tahač
- připraveno pro přepravu nejdelších lopatek větrných elektráren
- jednoduché projetí úzkými místy, jako jsou tunely nebo kruhové objezdy a bez nutnosti přestavby řízení
- vyrovnávání náprav 600 mm
- přestavitelné řízení
- při jízdě bez nákladu není nutný druhý řidič